Ben Fero Kimdir Boy Kilo Nereli Yaşı,Sevgilisi, Gerçek Adı

Ben Fero Kimdir?


Ben Fero, gerçek ismiyle Ferhat Yılmaz 1991 Almanya Bonn doğumlu Türk rapçidir. Babası Trabzon'lu annesi Sivas'lı olan Ben Fero, 3 yıl Almanya'da yaşadıktan sonra ailesiyle birlikte Türkiye'ye dönmüştür.
2pac dinleyerek 8 yaşında rap müziğe ilgi duymaya başladığını söyleyen şarkıcı, aynı zamanda Nba hayranıdır. Nba finaline gitmek için biriktirdiği parayı rap müziğe harcamaya karar veren Ben Fero, "Mahallemiz Esmer" şarkısıyla adeta ciddi bir yükselişe geçmiştir. Daha sonra "Kimlerdensin" adlı şarkısıyla da istediği başarıyı yakalayan sanatçı en son single parçası "3 2 1" den sonra Orman Kanunları albümüyle yoluna devam etmiştir. Albümde en göze çarpan şarkı Babafingo diyebiliriz. Tabi daha önce saydığımız 3 şarkıyı dahil etmezsek.

Rap müzik, basketbol ve fittness ile ilgilenen Ben Fero, klibinde gerçek ananesini oynatmıştır ve gerçek deve kuşu yumurtası yemiştir.

Ben Fero Kimdir
Ben Fero Gerçek Adı
Ben Fero Yaşı / Ben Fero Kaç Yaşında
Ben Fero Burcu
Ben Fero Nereli
Ben Fero Mesleği
Ben Fero Boy Kilo
Ben Fero Boyu Kaç
Ben Fero Kilosu Nedir
Ben Fero Saç Rengi
Ben Fero Göz Rengi
Ben Fero Sevgilisi / Eşi
Ben Fero Eğitimi


Doğum Adı

Ben Fero Gerçek Adı Ferhat Yılmaz

Doğum Tarihi

Ben Fero'nun 25 Şubat 1991 Tarihinde doğmuştur.

Burcu

Ben Fero Oğlak burcu

Doğduğu Yer 

Ben Fero'nun doğduğu yer Almanya,Bonn
Ben Fero memleketi Trabzon

Mesleği

Ben Fero Mesleği Şarkıcı

Boyu

Ben Fero'nun boyu 177 cm'dir.

Kilosu

Ben Fero'nun kilosu 68 kg'dir.

Saç Rengi

Ben Fero saçları döküldüğü için 3 - 4 günde bir 0'a vuruyor.

Göz Rengi

Ben Fero'nun göz rengi Kahverengi


Sevgilisi / Eşinin

Bilinmiyor 


Detay

  • Old School şarkılar yapmayı istediğini de belirtmiştir.
  • Sansar Salvo, Mahsal, Firar, Kadıköy Acil, Hemsta, Cash Flow, Giotin, Server Uraz, Beta, Sagopa Kajmer, Fuat, Ceza, Killa Hakan gibi isimlerin şarkılarını sevdiğini söylemiştir. 
  • Ayrıca Ezhel ile çok büyük dosttur. Nba Doğu Yakasında Toronto Raptors hayranı ve Batı Yakasında ise Oklahama City Thunder hayranıdır.

  • Ben Fero Kimdir Boy Kilo Nereli Yaşı,Sevgilisi, Gerçek Adı
    Ben Fero Kimdir Boy Kilo Nereli Yaşı,Sevgilisi, Gerçek Adı

Hiç yorum yok

DİKKAT !!!
1- ''İsimsiz'' olarak yorum yapmak için ''Yorumlama Biçimi'' bölümünden ''ANONİM''i seçin.
2- Takma adla yorum yapmak için ''ADI/URL''yi seçerek herhangi bir isim yazın.
3- Kendi isminizle yorum yapmak için GOOGLE hesabını seçin.
4- Lütfen yorum yazarken yazım ve noktalama kurallarına uyun.
5- Hakaret, küfür ve link içeren yorumlar onaylanmayacak veya onaylansa bile silinecektir.
6- Yorumunuza cevap yazıldığında size e-posta gönderilmesini istiyorsanız BENİ BİLGİLENDİR kutucuğunu işaretleyiniz.