İrem Akın Kimdir Boy Kilo, Nereli Yaşı Burcu Sevgilisi

İrem Akın Kimdir ?

Yedi yaşında boksa başlayan 21 yaşındaki başarılı sporcu, Çorlu doğumludur. Marmara Üniversitesi Spor Bilimleri Fakültesi Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Bölümü'nü bitiren Survivor İrem, Kick Boks, Muaythai ve Boks Milli Takımı'nda yer almış; farklı kategorilerde Türkiye, Avrupa ve Dünya şampiyonlukları elde etmiştir.

İrem Akın, "Benim mahallemde genellikle erkek çocuklar vardı ve beni oyunlara dahil etmiyorlardı. Ben de, onlarla sürekli kavga ediyor, erkekleri dövüyordum. Oturduğum mahallede bir kick boks antrenörü vardı. O, beni görüp babamla konuşmuş. 'Mahalledeki bütün erkekleri dövüyor, spora başlatalım' diye babamı ikna etmiş, kariyerim de öylelikle başlamış" diyor.

Çalışmalarını yoğun şekilde sürdürdüğünü söyleyen Akın; boksta da, kick boksta yakaladığı başarıya ulaşmayı hedefliyor.



İrem Akın Kimdir
İrem Akın Boy Kilo
İrem Akın Kaç Yaşında
İrem Akın Boyu
İrem Akın Kilosu
İrem Akın Sevgilisi


İrem Akın Kaç Yaşında

İrem Akın 1998 doğumludur.


Burcu

İrem Akın Oğlak Burcudur


Doğum Yeri

İrem Akın Doğum Yeri Tekirdağ


İrem Akın Boy

İrem Akın Boyu 170 cm


İrem Akın Kilo

İrem Akın Kilosu 60 kg


Saç Rengi

İrem Akın Saç Rengi Açık Kahverengi


Göz Rengi

İrem Akın Göz Rengi Mavi


Sevgilisi / Eşi

Bilinmiyor


Eğitim

İrem Akın Eğitimi Marmara Üniversitesi

Bu yazımızda sizlere İrem Akın Kimdir?, İrem Akın Boyu Kaç, İrem Akın Kilosu Nedir, İrem Akın Boy Kilo, İrem Akın Kaç Yaşında ve İrem Akın Sevgilisi hakkında bilgi vermeye çalıştık. 

Hiç yorum yok

DİKKAT !!!
1- ''İsimsiz'' olarak yorum yapmak için ''Yorumlama Biçimi'' bölümünden ''ANONİM''i seçin.
2- Takma adla yorum yapmak için ''ADI/URL''yi seçerek herhangi bir isim yazın.
3- Kendi isminizle yorum yapmak için GOOGLE hesabını seçin.
4- Lütfen yorum yazarken yazım ve noktalama kurallarına uyun.
5- Hakaret, küfür ve link içeren yorumlar onaylanmayacak veya onaylansa bile silinecektir.
6- Yorumunuza cevap yazıldığında size e-posta gönderilmesini istiyorsanız BENİ BİLGİLENDİR kutucuğunu işaretleyiniz.