Türk Youtuber Kazançları, Abone Sayıları, Görüntülenme Sayıları

Türk Youtuber Kazançları, Abone Sayıları, Görüntülenme Sayıları


Netd Müzik

Netd müzik nedir?
Netd müzik kazancı ne kadar?
Netd müzik abone sayısı kaçtır?
Netd müzik görüntülenme sayısı ne kadar?

Youtube‘da video ve müzik yayınları yapan oldukça kapsamlı bir platform. Doğan holding Tarafından kurulmuştur.

Netd müzik yıllık youtube kazançları 1,6 milyon $- 26 milyon $ aralığındadır. Kaynak

Netd müzik youtube abone sayısı ise şu an 16,8 milyon kişidir.

Netd müzik youtube kanalı açıldığı tarihten itibaren 34 milyar görüntüleme almıştır.

Türk Youtuber Kazançları, Abone Sayıları, Görüntülenme Sayıları

Oyuncak Oynuyorum

Oyucak oynuyorum Nedir?
Oyuncak oynuyorum ne kadar kazanıyor?
Oyuncak oynuyorum Abone sayısı kaç?
Oyuncak oynuyorum görüntülenme Sayısı?

Elif Öykü ve Masal Kanalımızın minik kahramanları en yeni oyuncak deneyimlerini severek sunuyor. Slime videoları, çocuklar ve hatta yetişkinler tarafından zevkle izlenen videolar arasında yer almakta videolarda da gayet başarılı 

Oyuncak oynuyorum youtube kanalı yıllık kazançı ise  728 bin $-11 milyon $ arasındadır.Kaynak

Oyucak oynuyorum kanalı abone sayısı şa an için 6,67 milyon

Oyuncak oynuyorum youtube kanalı görüntülenme sayısı 4,5 milyar 


Türk Youtuber Kazançları, Abone Sayıları, Görüntülenme Sayıları

Enes Batur


Enes Batur Kazancı Nedir?

Enes Batur Kimdir?

Enes Batur Abone Sayısı Kaçtır?

Enes Batur İzlenme Sayısı Ne Kadar?

Enes Batur, 1998 Antalya doğumludur. Soy Adı Sungurtekin dir. Babası polis emeklisi, annesi ise hemşiredir. 2017 yılında Altın Kelebek Ödülünü aldı daha sonra youtube kanalında çoçuklara kötü örnek olmasından dolayı ödül geri alındı. 2018’de Altın Palmiye Ödülünü Sosyal Medya Fenomeni ünvanı ile aldı. 19 Ocak 2018’de Enes Batur Hayal mi Gerçek mi? Filmi vizyona girdi. 31 Mayıs 2019’da 2. Filmi Enes batur gerçek kahraman vizyona girdi.” Dolunay” adlı parçayıda seslendirdi.

Enes Batur’un Youtube kanalında şu an 12,5 milyon takipçisi bulunuyor.

Enes Batur’un Youtube kanalı kurulduğundan şu ana kadar 6,5 milyar görüntüleme var.

Enes Batur’un yıllık Kazancı ise ( $688.7K - $11M ) civarında kaynak 

Reynmen

Türk Youtuber Kazançları, Abone Sayıları, Görüntülenme Sayıları

Reynmen kimdir?
Reynmen youtube kazancı nedir?
Reynmen kaç abonesi var?
Reynmen görüntülenme Sayısı ne kadar?

Yusuf Aktaş 1995 yılında İstanbul'da dünyaya geldi. Babasının ismi Rahmi, annesinin ise Nasibe Lise Açıköğretim'de Radyo ve Televizyon Programcılığı okudu. Youtube'da yayınladığı 'Derdim Olsun ve Leila' şarkıları çok beğenildi.

Reynmen’in şuan kanalımda 6,12 milyon abonesi var.

Reynmen youtube kanalı açıldığından itibaren şu ana kadar 950 milyon görüntülenme yapılmış

Reymen’nin yıllık youtube kazancı 128,8 bin $-2,1 milyon $ arasıdır. Kaynak

Hiç yorum yok

DİKKAT !!!
1- ''İsimsiz'' olarak yorum yapmak için ''Yorumlama Biçimi'' bölümünden ''ANONİM''i seçin.
2- Takma adla yorum yapmak için ''ADI/URL''yi seçerek herhangi bir isim yazın.
3- Kendi isminizle yorum yapmak için GOOGLE hesabını seçin.
4- Lütfen yorum yazarken yazım ve noktalama kurallarına uyun.
5- Hakaret, küfür ve link içeren yorumlar onaylanmayacak veya onaylansa bile silinecektir.
6- Yorumunuza cevap yazıldığında size e-posta gönderilmesini istiyorsanız BENİ BİLGİLENDİR kutucuğunu işaretleyiniz.